sobota, 9 lutego 2013

Mój Ukochany!

Mój Ukochany!

Dziękuję Ci, że wreszcie się pojawiłeś w moim życiu. Całe życie na Ciebie czekałam. Jak księżniczka wyglądałam swojego księcia na białym rumaku.

Moje serce się do Ciebie wyrywa jak tylko o Tobie pomyślę mój Ukochany.
Dałeś mi miłość, dałeś mi radość, dałeś mi spełnienie...

Przy Tobie czuję się jak larwa, która przemieniła się w przepięknego motyla.
Dałeś mi tak wiele…. Choć i wiele zyskałeś… zyskałeś wyjątkowy skarb czyli mnie.

Jesteś czuły, delikatny i romantyczny.

Czasami nic nie muszę mówić, wystarczy, że pomyślę… Rozumiemy się bez słów.

Uwielbiam w Twoim towarzystwie spacery, czuję się wtedy wspaniale.
Ubóstwiam również nasze wyjazdy w góry, nad morze i inne malownicze miejsca.

Twój głos mnie koi i zachwyca. Uwielbiam, gdy mówisz do mnie szeptem…

Jesteś zawsze pachnący i zadbany.

Bardzo lubię nasze wspólne słuchanie muzyki i mruczenie…
Te Twoje czułe słowa są niebiańsko urocze…
Czasami jesteś takim delikatnym chłopcem a innym razem bardzo męskim mężczyzną…

Harmonizujemy ze sobą bardzo wysoko, dlatego tak wspaniale się rozumiemy…

Dzielimy się wzajemnie wiedzą, uwielbiam nasze rozmowy wieczorne.

Cieszę się, że się wzajemnie nie ograniczamy. Jesteśmy razem, robimy wiele rzeczy razem, ale i każdy z nas ma coś własnego, swojego.

Nie jesteśmy zaborczy o siebie, bo sobie wzajemnie ufamy.

Nasze myśli wciąż są niedaleko siebie.


Wariuję, gdy mnie przytulasz. Czuję się wtedy tak bardzo kochana…
Uwielbiam Twój dotyk, jest taki magiczny i ekscytujący.
Za każdym razem gdy mnie całujesz, mam dreszcze podniecenia.
Uwielbiam, gdy całujesz moje ciało, a szczególnie piersi i tak słodko do nich szepczesz, a ja jestem cała w ekstazie. Moje ciało jest wtedy całe wilgotne i gotowe…. Rozpalasz moje zmysły…

Uwielbiam się z Tobą kochać, to co przeżywam to wielokrotny orgazm. Jęczymy wzajemnie z podniecenia i wciąż chcemy jeszcze i jeszcze…
Możemy się kochać bez przerwy przez całą noc i dzień….
A gdy rano otworzę oczy i zobaczę, że jesteś tuż obok napajam się cały dzień miłością i radością. Uwielbiam się przy Tobie budzić i zasypiać….

Dziękuję Boże, że Cię spotkałam. Dziękuję za miłość, radość i spełnienie.

KOCHAM CIĘ Mój Ukochany!!!!

Izabela Cichocka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz