sobota, 9 lutego 2013

Kochanie...




Jesteś kochającą promienną Istotą o przepięknym sercu.
Bardzo się cieszę, że wreszcie uzmysłowiłaś sobie jaka jesteś piękna.
Cieszy mnie fakt, iż coraz bardziej czujesz się kochana i doceniana.
A najbardziej raduje mnie to, że wreszcie się pokochałaś.
To cudowne uczucie, nieprawdaż?:)
Kocham Cię taką jaką jesteś. Kocham Cię tak po prostu.
Kocham Twoje ciało, niezależnie jakie ono jest, kocham je z całego serca.
Kocham Twoje piersi, jędrne, duże i bardzo seksowne.
Kocham Twoje pełna uda i pośladki.
Kocham Twoje biodra, które są kwintesencją kobiecości.
Kocham Twój brzuszek i jego fałdki, kocham Twoje centrum bezpieczeństwa.
Kocham Twoją twarz, oczy, usta i nos.
Kocham Twoje stopy i ręce.
Twoje ciało jest bardzo seksowne i kobiece.
Tak po prostu kocham Twoje niesamowite ziemskie ciało.
Kocham w Tobie Twoją kobiecość.
Jesteś cudowna i wspaniała.
Cieszy mnie fakt , że nie oceniasz siebie, ani innych.
Cieszy mnie fakt , że jesteś bezinteresowna w swoich działaniach i czynach.
Raduję się tym,  że coraz bardziej czujesz się bezpieczne i że coraz mocniej wiesz czego chcesz.
Dumna jestem z Twoich pragnień i marzeń.
Dumna jestem z Twojej mądrości i intuicji.
Dumna jestem z Twojego wewnętrznego widzenia i przewidywania.
Dumna jestem z Twojej wewnętrznej radości.
Raduje mnie fakt, że akceptujesz wszystko co daje Ci Bóg.
Akceptuje Twoje wszystkie decyzję.
Raduje mnie fakt, iż z każdej sytuacji potrafisz wynieść naukę i wyciągnąć wnioski.
Cieszy mnie, że Twoje serce jest wypełnione miłością do wszystkich istot na tej ziemi.
Zasługujesz na najwspanialszego partnera dla Ciebie.
On Cię kocha całym sercem i całym sobą, a Ty kochasz jego.
Twój wymarzony partner wypatruje Cię i szuka.
Wasze serca w najbliższym czasie się spotkają i będą się sobą radować już zawsze.
Jesteś otwarta na miłość, bo miłość masz w sobie. A miłość jest dla Ciebie bezpieczna.
Masz bardzo wiele wartości w sobie.
Jesteś cudowną, niczym nie ograniczoną Boską Istotą.
Masz wiele talentów, które watro rozwijać.
Potrafisz się zachować w każdej sytuacji.
Na wszystkich ludzi patrzysz z miłością, tak jak na siebie.
W pracy potrafisz panować nad sobą w każdej  sytuacji.
Nie dajesz się wyprowadzać z równowagi.
Czujesz się zawsze swobodnie i radośnie.
Ludzie uwielbiają przebywać w Twoim towarzystwie.
Zabiegają o Twoje towarzystwo.
Działasz kojąco na innych.
Potrafisz doradzić innym.
Jesteś wspaniałym mówcą, ludzie chętnie Cię słuchają.
Jesteś wspaniałym nauczycielem i mistrzem.
Ludzie chłoną Twoje nauki.
Jesteś pełna radości, spełnienia i szczęścia.
Jesteś Boska!
Twój talent malarki innych zachwyca.
Twój urok, Twoje dobro imponuje innym.
Jesteś Aniołem.
Jesteś darem od Boga.
Jesteś zawsze zdrowa i pełna energii.
Jesteś pewna siebie.
Jesteś spokojna i opanowana w każdej sytuacji.
Jesteś cierpliwa i pełna pokory.
Wszystko Ci przychodzi łatwo, lekko i przyjemnie.
Jesteś delikatna, czuła i wrażliwa.
Jesteś wolna i niczym nieograniczona.
Jesteś zaradna, spontaniczna i naturalna.
Jesteś szczera i uczciwa.
Jesteś ciepła i radosna.
Ufasz innym i inni Tobie ufają
Jesteś pełna miłości i dobra.
Szanujesz siebie i innych.
Jesteś pełna dostatku i spełnienia.
Przebaczyłaś wszystkim, którzy Cię skrzywdzili.
Nie krzywdzisz innych i inni nie krzywdzą Ciebie.
Jesteś życzliwa i przyjacielska.
Jesteś zawsze i wszędzie bezpieczna.
Sprawiasz sobie same przyjemności, bo one dają Ci radość i szczęście.
Jesteś niezależna w mówieniu, czynieniu i zachowaniu.
Jesteś zadowolona i wdzięczna Bogu za to, że masz takie wspaniałe życie.
Jesteś zawsze niewinna i w porządku.
Masz moc w sobie.
Jesteś pełna błogości i spełnienia.
Jesteś zawsze autentyczna.
Kocham, kocham, kocham Cię najbardziej na świecie, bo zawsze jesteś sobą.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz