środa, 22 sierpnia 2012

Wdzięczność







"Wdzięczność jest pamięcią serca"

Przepełnia Moje Serce Ogromna Wdzięczność.... <3
Pragnę podziękować....
Tobie Boże, Dziękuję Wam Aniołowie, Archaniołowie, Mistrzowie Duchowi, Zwierzętom Mocy, Wszechświatowi i Wszelkim Cudownym Istotom Widzialnym i Niewidzialnym będących Zawsze przy Mnie.... <3

Dziękuję za Dary, które spływają na mnie... Szczególnie za te, które doświadczam ostatnio, Dziękuję za oczyszczenie i uzdrowienie i za rozpoczęcie Nowego Życia - Życia w zgodzie z Samym Sobą i ze Wszechświatem.... <3

Czuję zbliżające się Zmiany - Zmiany na lepsze...
Pozwalam odejść Wszystkiemu i Wszystkim, co mi nie służy.... i zrobić miejsce na Nowe - Lepsze, bardziej harmonijne.... <3

Pozwalam Sobie na Doświadczanie Miłości na Wszystkich Poziomach, Otwieram Serce na Miłość, na Związek, na Pracę Życia, na Zdrowie, na Szczęście i na Pieniądze...

Pozwalam, by Dostatek płynął do mnie ze Wszystkich Stron i na Wszystkich Płaszczyznach...

Mówię ubóstwo - PRECZ!!! NIE CHCĘ CIĘ, NIE CHCĘ SIĘ MARTWIĆ JUŻ O NIC!!!
ZAMYKAM TEN ROZDZIAŁ MOJEGO ŻYCIA....!

Chcę robić to co czuję i to co sprawia mi przyjemność... Chcę żyć w Miłości i z Miłością....<3

Niech tak się Stanie!!!

DZIĘKUJĘ!!!!

Izabela Cichocka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz